quarta-feira, 2 de outubro de 2013

mouse snake in front of

Most people already appears goodbye
Beautiful face not win my heart
sometimes I just wanted to have arrived before
but perhaps you would not have noticed before in my heart
're sorry song, I apologize for the time that has passed without me
friendships are disposable, friends always hurt
wanted to give the other name that can be
maybe love, maybe I'll never know
I'm sorry, sorry for that song
could say that I like the way you smile
but no, do not care your smile
is your way of looking cold I poisons
is like a mouse in front of the snake
sorry, I apologize
but it's like the mouse on the snake
is like a mouse in front of the snake
is like a mouse in front of the snake
                                     
                                    .........         

Maioria das pessoas já aparece dando adeus
rosto bonitos não conquistam meu coração
as vezes eu so queria ter chegado antes
mas talvez antes você não teria reparado no meu coração
desculpe por está canção, eu peço desculpa pelo tempo que passou sem mim
amizades são descartaveis, amigos sempre machucam 
queria ter outro nome para dar o que isso possa ser
talvez amor, talvez eu nunca saberei
Me desculpe, desculpe por essa canção
poderia dizer que gosto do jeito que você sorri
mas não, não ligo pro seu sorriso
é seu jeito frio de olhar que me envenena
é como o rato diante da cobra
desculpe, eu peço desculpas
mas é como o rato diante da cobra
é como o rato diante da cobra

é como o rato diante da cobra

Nenhum comentário:

Postar um comentário